top of page

על חוויית לקוח, חווית עובד ומה שבינהן עם אודה-יה כלפון, מומחית לניהול חווית לקוח

חווית הלקוח (CX) הפכה, בשנים האחרונות לפקטור המשמעותי ביותר בבידול של מותגים ושירותים.

במפגש נחשף לתחום המרתק של חווית הלקוח ונבין את הקשר הקריטי שלה לחווית המועמד/העובד/המנהל המגייס - באספקטים של שירות פנים ותרבות ארגונית.

בואו להכיר את המתודולוגיות המתקדמות בעולם לניהול מסע הלקוח והעובד בסדנת Customer journey mapping חווייתית ומעוררת השראה.

קצת על אודה-יה כלפון מומחית בתחום חווית הלקוח, עם רקע של כ- 18 שנות ניסיון בניהול בכיר של מערכי שירות וחווית לקוח בארגונים מובילים בישראל. בין תפקידיה בעבר - ראש אגף לקוחות בפרטנר, מנהלת השירות של סלקום וסמנכ"לית לקוחות גלובאלית בקבוצת הביטוח הבינלאומית Davidshield. נבחרה ע״י מגזין TheMarker לאחת מ- 40 המנהלים המבטיחים בישראל. כיום, בעלת חברה לייעוץ עסקי, מרצה, ומנהלת שותפה של קהילת FACTOR CX THE, הקהילה המקצועית הגדולה בישראל בתחום חווית הלקוח. בין לקוחותיה, מגוון ארגונים מובילים בישראל, מהסקטור הפרטי והציבורי. השכלה • BA ,מדעי ההתנהגות - המכללה למנהל • MBA ,התמחות בפסיכולוגיה עסקית - המכללה למנהל

210 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
background
good logo

יעל כותבת

יעל מרום
bottom of page